| | Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) | |
|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Anne :] Opvallende verschijning.

Aantal berichten: 1050 Join date: 18-06-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Waspik
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) di mei 31, 2011 7:04 pm | |
| Welkom!  En ja, ik ben er zaterdag ook bij. Zijn er maar weinig van het forum die er niet bij zijn denk ik  |
|
 | |
MirjamvW I can feel my life unwind.

Aantal berichten: 193 Join date: 24-07-09 Leeftijd: 16 Woonplaats: Tiel
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) do jun 02, 2011 2:59 pm | |
| Welkommmm  |
|
 | |
Gewoon Benny Crazy Guitars.

Aantal berichten: 2559 Join date: 24-05-09 Leeftijd: 21 Woonplaats: Almere
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) do jun 02, 2011 4:57 pm | |
| |
|
 | |
nonnerd VanVelzen-nerd.

Aantal berichten: 891 Join date: 11-09-09 Leeftijd: 17
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) do jun 02, 2011 5:02 pm | |
| Heehoi! Ja, ik ben er ook zaterdag, duh. |
|
 | |
BennJ Who the fuck is VanVelzen?

Aantal berichten: 6 Join date: 29-05-11 Leeftijd: 28 Woonplaats: Zwanenburg
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 12:24 am | |
| Ik vond het echt super gister, alleen jammer dat het alweer zo snel voorbij vloog Na Roel zijn concert kwam hij nog wel even handtekeningen zetten dus heb ik gelijk daar nog even zijn 1e album gekocht die ik alleen nog niet had en heeft hij daar zijn handtekening opgezet  ik kreeg er ook een poster bij maar daar heb ik een ander iemand blij mee gemaakt omdat ik zelf niet bij zijn tour ben geweest  Ik zag trouwens ook dat er een dvd uit gaat komen weet iemand al wanneer deze uit gaat komen want deze wil ik zeker gaan halen  (op zijn single staat al juni of juli 2011 maar dat is een beetje snel denk ik  ) Wat vonden jullie er van?  |
|
 | |
Anne I know VanVelzen.

Aantal berichten: 3406 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: Wageningen / Arnhem
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 10:48 am | |
| De DVD komt in Juni uit ja  . Het is de DVD van de theatertour hé niet van het HMH concert  . ___________  |
|
 | |
BennJ Who the fuck is VanVelzen?

Aantal berichten: 6 Join date: 29-05-11 Leeftijd: 28 Woonplaats: Zwanenburg
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 6:05 pm | |
| Okej ach die zal ook wel leuk wezen ik had trouwens ook helemaal geen cameras gezien zaterdag dus zal wel helemaal niks opgenomen wezen Aan het einde van het jaar eindelijk zijn nieuwe album |
|
 | |
Anne I know VanVelzen.

Aantal berichten: 3406 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: Wageningen / Arnhem
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 9:42 pm | |
| Ja de DVD van de theatertour is zéker een aanrader, de Burn die ze zaterdag speelden was oa uit de theatertour. En gewoon 2 uur lang énorm vermaak! En ja! Ik kijk er naar uit! Wat vond je van het nieuwe liedje: "Fight This Feeling"?  ___________  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 11:02 pm | |
| | BennJ schreef: | Okej ach die zal ook wel leuk wezen ik had trouwens ook helemaal geen cameras gezien zaterdag dus zal wel helemaal niks opgenomen wezen Aan het einde van het jaar eindelijk zijn nieuwe album |
Er stonden bovenaan op de tribune 2 camera's |
|
 | |
Bambi I know VanVelzen.

Aantal berichten: 2275 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Nijmegen.
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 11:04 pm | |
| Oh serieus Benny? _o_ vet chill! Al weet ik niet of ze daar veel mee gaan doen :p ___________ Present slowly fading into past. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 11:06 pm | |
| | BambigetHIGHER. schreef: | | Oh serieus Benny? _o_ vet chill! Al weet ik niet of ze daar veel mee gaan doen :p |
Yup. Ieder aan een kant van de trap
Bovenste tribune ...||*......*||... ...||..........||.... ...||..........||.... ...||..........||.... . = publiek || = trap * = camera |
|
 | |
Anne I know VanVelzen.

| Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 11:08 pm | |
| trolololololol. Maar dat hebben ze bijvoorbeeld ook gedaan in Heerlen met de TMItour, doen ze ook niks mee, beland denk ik gewoon in eigen archief  . Anders hadden we denk ik wel meer camera's gezien. ___________  |
|
 | |
Bambi I know VanVelzen.

Aantal berichten: 2275 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Nijmegen.
 | Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 11:09 pm | |
| Ja sowieso tijdens bijna elke gig van de TMI tour heb ik camera's gezien xd Maar mooie uitleg Benny  ___________ Present slowly fading into past. |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) ma jun 06, 2011 11:10 pm | |
| Klopt. Volgens mij gebeurt dat in de HMH standaard. Maar we zien wel  |
|
 | |
| | Hallo eventjes voorstellen :) (wie gaan er volgende week ook naar vanVelzen Live Live? ;)) | |
|