Gewoon Benny Crazy Guitars.

Aantal berichten: 2559 Join date: 24-05-09 Leeftijd: 21 Woonplaats: Almere
 | Onderwerp: Re: Weer een track met Armin van Buuren! vr sep 10, 2010 8:30 pm | |
| Wat een belabberd kutnummer :')
Als de patat-/frietdiscussie een liedje was... |
|
Anne I know VanVelzen.

Aantal berichten: 3406 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: Wageningen / Arnhem
 | Onderwerp: Re: Weer een track met Armin van Buuren! zo sep 12, 2010 4:29 pm | |
| Zo. Dat is duidelijk _o-. Ik weet net zoals Anne niet zo goed nog wat te vinden van dit nummer... | Spoiler: | | | Wow, dat klinkt lekker schizofreen |
___________  |
|
Bambi I know VanVelzen.

Aantal berichten: 2275 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Nijmegen.
 | Onderwerp: Re: Weer een track met Armin van Buuren! zo sep 12, 2010 4:35 pm | |
| Ik eeh, vind het wel een fijne plaat maar een beetje weinig vocals... Zo'n trance ding moet óf geen vocals hebben of gewoon genoeg en kvind t hier een beetje weinig xd ___________ Present slowly fading into past. |
|
MaximeONMYWAY Opvallende verschijning.

Aantal berichten: 1119 Join date: 18-06-09 Leeftijd: 18 Woonplaats: Emmen
 | Onderwerp: Re: Weer een track met Armin van Buuren! vr sep 24, 2010 7:35 pm | |
| | BambigetHIGHER. schreef: | | Ik eeh, vind het wel een fijne plaat maar een beetje weinig vocals... Zo'n trance ding moet óf geen vocals hebben of gewoon genoeg en kvind t hier een beetje weinig xd |
Dat vond ik dus ook al.. |
|
cyprusje I can feel my life unwind.

Aantal berichten: 170 Join date: 10-09-09 Leeftijd: 38 Woonplaats: Voorschoten
 | Onderwerp: Re: Weer een track met Armin van Buuren! wo okt 20, 2010 9:11 pm | |
| Hou wel van trance/dance, helemaal met Roel erop!!! Maar vind inderdaad ook wel dat er weer eens wat nieuws van Roel zelf mag komen!!! |
|