|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Sting Van Velzen? VanVelzen!

Aantal berichten: 80 Join date: 02-09-09 Leeftijd: 24 Woonplaats: Grúnn
 | Onderwerp: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 8:44 pm | |
| Hallootjes!! Alles goed hier hoop ik? Zal mezelf even voorstellen: Corine, 22 jaar en woon in Groningen  . Mn naam komt van mn paard (haflinger) die ook Sting heet. Ben net begonnen aan Diermanagement in Leeuwarden, een HBO opleiding  . Hiervoor heb ik Dierverzorging gedaan en ben Dierenartsassistent. Sinds vorig jaar Zand helemaal fan van Roel, en dat is alleen maar erger geworden  . Heb ik helemáál geen problemen mee, want Roel is gaaf! Heb hem nu 4 keer live gezien, 2 keer op Zand, Delfsail en dit jaar op Koninginnedag  . Elke keer weer geweldig en een feestje. Volgende week donderdag ook naar de Uitmarkt, want dan komt hij eindelijk weer in Groningen! En natuurlijk naar de Oosterpoort! Moet alleen nog iemand vinden die mee wil, maar dat gaat hier misschien wel lukken  . Laat maar een berichtje achter, en anders zien we elkaar ergens op het forum wel  |
|
 | |
Bambi I know VanVelzen.

Aantal berichten: 2275 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Nijmegen.
 | Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 8:46 pm | |
| Welkommm!!  Leuk een nieuw lid erbij te hebben! ___________ Present slowly fading into past. |
|
 | |
Lotte I know VanVelzen.

Aantal berichten: 698 Join date: 24-05-09 Leeftijd: 20
 | Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 8:47 pm | |
| Welkom!  Veel plezier op het forum  |
|
 | |
Anne I know VanVelzen.

Aantal berichten: 3406 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: Wageningen / Arnhem
 | Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:01 pm | |
| Welkom! Eeen nieuwe fan op het forum! (: Wat leuk! Oooeeh, heb je da ook net introductie enzo gehad? ___________  |
|
 | |
Gewoon Benny Crazy Guitars.

Aantal berichten: 2559 Join date: 24-05-09 Leeftijd: 21 Woonplaats: Almere
 | Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:05 pm | |
| WELKOM! altijd leuk... nieuwe gezichten hierzo  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:07 pm | |
| Wordt er hier nou zo weinig gepost of niet? Want anders zal ik jullie ff doodgooien  . Introweek heb ik niet meegedaan, en als ik de verhalen daarover hoor ben ik daar zéér blij om  . Hou wel van gezelligheid, maar een week lang tot laat doorgaat trek ik niet!! Ook al duurt de week maar 4 dagen  . |
|
 | |
Anne I know VanVelzen.

Aantal berichten: 3406 Join date: 20-05-09 Leeftijd: 20 Woonplaats: Wageningen / Arnhem
 | Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:08 pm | |
| Nouja, wij zijn de spammers hier xD EN VOORAL MEEDOEN JA! Haha, was het bij jullie dan niet zo leuk? Ik heb ook net intro gehad en dat was superleuk (: ___________  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:09 pm | |
| zo weinig gepost? ehm.. misschien net twee dagen wat minder ofzo... maar normaal gesproken is het hier vooral veel onzin dat hier langs komt  |
|
 | |
Leonortjuh I know VanVelzen.

Aantal berichten: 1266 Join date: 25-05-09 Leeftijd: 19 Woonplaats: Westmaas
 | Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:20 pm | |
| WELKOM!  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:21 pm | |
| @ Benny: ja, zie het nu ook :S. Leek daarnet net alsof er weinig gepost werd, maar dat is in bepaalde delen zo, en anderen zijn errug gezellig  . |
|
 | |

| |
 | |
Anne I know VanVelzen.

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:26 pm | |
| nu pas? xD ___________  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:28 pm | |
| Oh, een verslaving zijn Fora zeker!! Echt héél erg, maar is niet anders. Soms moet je er maar aan toegeven. Is alleen jammer dat ik meer te doen heb dan dit forum lezen (zoals: school, ander forum helemaal lezen en modden, naar mn paard, gezellig doen met mn fam  ). Gelukkig kan het meeste wel om dit soort fora heen gepland worden!!  |
|
 | |
Anne I know VanVelzen.

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:30 pm | |
| Ben je ook moderator op een ander forum? Leuk! Welke? Hhahaha, ja dat is wel handig! ___________  |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Sting AKA Corine wo sep 02, 2009 9:51 pm | |
| nee t besef is er nu pas  |
|
 | |
|