IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

My new name is KittyVanVelzen ..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
KittyVanVelzen
Who the fuck is VanVelzen?
Who the fuck is VanVelzen?

Aantal berichten: 2
Leeftijd: 27

BerichtOnderwerp: My new name is KittyVanVelzen ..   za jun 20, 2009 1:31 am

.. nah .. dat zegt genoeg toch? Wat vindt je van mun nieuwe naam?

Op twitter kwam ik deze forum-link tegen. Ik wist niet dat ie bestond (wattt slechtttttttt) Embarassed Maar beter laat dan nooit. Super trouwens, dat dit forum bestaat. Heerlijk voor Roels ego

Voor de nog onbekende in Roel-land .. kzal me ff voorstellen;

Ik ben dus Kitty, 24 jaartjes en verzot op mijn wheelchair (nou ja .. verzot .. moet ermee leren leven haha) Jarenlang een mega-Borsato-fan geweest. En ook die jaren volhoudend gezegd dat er nooit iemand zou bestaan die muzikaal meer voor me zou betekenen dan Marco's muziek deed. Totdat ... eind augustus 2007 Roel op het podium stond in ons dorp. Toen ik dat uurtje tegen de hekken gedrukt stond, pakte Roel me in met zijn muziek. GE-WEL-DIG!!! Dat had ik nooit kunnen verwachten toen. Na het optreden wilde ik proberen of ik hem nog even kon zien (en een foto, want zo leuk wassie wel) Ik mocht naar em toe .. even met hem gesproken (al was ik al mijn vragen, die ik voor hem had bedacht, zo plotseling vergeten In die 5 minuten, raakte hij me enorm. Ik was nog nagenietend van het optreden, maar ook sprak hij enorm lief tegen me (niet zo arrogant als vele andere BN-ers) "Als je me echt leuk vindt, dan zie ik je wel es bij de Unwind-tour" rieo hij me vlug na, toen ik de deur uitging.
tja, dat had ie niet tegen de verkeerde gezegd Die avond bestelde ik meteen kaarten voor Eindhoven..

Sinds die ene zondagmiddag in augustus '07 ben ik zelf enorm veranderd. En das Roel's schuld Ookal dacht ik zeker te weten dat niemand Marco Borsato zou inhalen .. tis Roel écht wel gelukt!!! Ik weet echt niet hoe ik et uit moet leggen, maar Roel betekent veel voor me. Ookal issie mijn vriendje niet hij is en blijft een schatje met enorme mega muziek die je uit de shit van je leven trekt.

Haha ehhhmm .. hierboven is het nog een heel verhaaltje geworden. (lijkt wel een hyvesblog ofzo ) Trouwens, wat ik net nog las op t forum; "stuur de leukste vragen in, de crew zoekt et uit en jij mag et Roel of de bandleden vragen" Wat moet ik Roel nu nog vragen? Ik verlaat bijna geen concert, voordat ik em nog ff goeiedag heb gezegd haha. Maarrr ... ik hou me tóch altijd aangeboden natuurlijk. Ik voel me altijd geweldig na een live optreden + kletspartijtje daarna.

Nou goed ik zal es stoppen met dit geneuzel. Anders ben je volgende week nog niet klaar met lezen Tot gauw!! (alhoewel ik de laatste tijd erg weinig actief ben online. Dus hyves, twitter en msn is niet meer zo actief aan deze kant) Maargoed .. dat komt goed.

Die av
Terug naar boven Go down
http://kitteke84.hyves.nl/
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.

Aantal berichten: 3406
Leeftijd: 20

BerichtOnderwerp: Re: My new name is KittyVanVelzen ..   za jun 20, 2009 2:07 am

Hoooi Kitty blij
Wat leuk dat jij nu ook op het VVforum zit
Welkom dus ^^

Crazy Guitars.
Crazy Guitars.

Aantal berichten: 2559
Leeftijd: 21

BerichtOnderwerp: Re: My new name is KittyVanVelzen ..   za jun 20, 2009 9:29 am

Halloooooo Kitty blij
Veel pret hierzo! en leuk dat we weer een nieuw iemand hier op het forum hier
Terug naar boven Go down
http://www.vanvelzenfans.nl
Lotte
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.

Aantal berichten: 698
Leeftijd: 20

BerichtOnderwerp: Re: My new name is KittyVanVelzen ..   za jun 20, 2009 12:38 pm

Welkom! Veel plezier op het forum blij
Terug naar boven Go down
Leonortjuh
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.

Aantal berichten: 1266
Leeftijd: 19

BerichtOnderwerp: Re: My new name is KittyVanVelzen ..   za jun 20, 2009 6:46 pm

Heey Welkom!
Terug naar boven Go down
Bambi
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.

Aantal berichten: 2275
Leeftijd: 19

BerichtOnderwerp: Re: My new name is KittyVanVelzen ..   za jun 20, 2009 6:56 pm

Helloooooo blij

Weer een fan van onze geweldige VV-emoticons? Cool.

& Nouja, dr zijn vast wel dingen waarvan je denkt hmmmmm dat ze dat nooit in een interview vragen Surprised, wat je nu wel eens in een interview wil zien .

Welkom n.n

Present slowly fading into past.
Terug naar boven Go down
http://www.vanvelzenforum.nl
cyprusje
I can feel my life unwind.
I can feel my life unwind.

Aantal berichten: 170
Leeftijd: 38

BerichtOnderwerp: Re: My new name is KittyVanVelzen ..   do sep 10, 2009 9:45 pm

Hoi Kitty!!! Jij ook hier?! Nou, jij was niet laat hoor met dit forum... Dat ben ik pas!!! Embarassed
Terug naar boven Go down

My new name is KittyVanVelzen ..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het VanVelzen Forum :: Ticketservice. :: I'm Here.-